Buna ofer 100 pcte (Problemele distractive )
1) Tatal lui Ionut este singurul fiu al tatalui meu .Cine este Ionut ?
2) Doi tati si doi feciori au impuscat trei iepuri .La imparteala fiecaruia i-a revenit unul . Cum e posibil?
3) Se da un sac plin cu nisip .Cum poti sa umpli cu ajutorul lui doi saci goi de aceiasi dimen siuni?

2
2. era gresit. si nici nu ai scris modul in care ai ajuns la acea concluzie
Intelegi?
Aham...
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T17:54:28+03:00
1. Tatal meu are o fiica - pe mine, si un fiu, pe Taal lui Ionut.
Avem acelasi tata =>eu cu tatal lui Ionut suntem Frati.
Dar fratele meu are un copil, Pe Ionut. 
Asta ma face pe mine matusa lui, si pe el nepotul meu.
Mai clar de atat nu stiu sa iti explic

2. Imparteala s-a facut pe familie

2 tati, 2 feciori. Fie tatii erau fiecare din familii diferite si feciorii frati => ei reprezentau o familie, Deci 1 tata 1 tata 2 copii => 3 iepuri

+toate combinatiile de 2 persoane

3. un sac plain de nisip, doi saci goi. Problema nu spune ca sacii trebuie sa fie plini concomitent.

Deci o data umplem un sac, si mai ramane unul gol, si apoi varsam din primul sac in al doilea, si devine si al doilea plin.


Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
dar eu nu nu vam raportat si sunt corecte raspunsurile
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
  • Utilizator Brainly
2014-10-05T18:32:22+03:00
1.Tatal lui Ionut este singurul fiu al tatalui meu .
Singurul fiu al tatalui meu sunt eu ==> Tatal lui Ionut sunt eu . Ionut este fiul meu .

2.Doi tati si doi feciori au impuscat 3 iepuri . Cum se face ca fiecare a primit cate unul ?
Pai , unul dint
re feciori este si el tata asa ca in total ar fi 3 oameni . De aceea primesc fiecare cate unul .

3.Din sacul plin to
rni in primul sac gol , apoi din primul sac gol care acum este plin torni in al doilea sac gol , si il faci plin . Nimeni nu a zis ca cei doi saci trebuie sa fie simultan plini .














1 5 1