Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-05T21:01:14+03:00
Canta=verb predicativ
voios=adverb de mod
sub=prepozitie simpla
crengi=substantiv comun , simplu
canta="---"
din=prepozitie simpla
zori=substantiv comun , simplu
si=conjunctie
pana-n=prepozitie compusa
seara=adverb de timp










1 5 1
2014-10-05T22:35:53+03:00
canta=verb predicativ
voios=adverb de mod
sub=prepozitie simpla
crengi=substantiv comun , simplu
canta=verb
din=prepozitie simpla
zori=substantiv comun , simplu
si=conjunctie
pana-n=prepozitie compusa
seara=adverb de timp