Hey asta e un ex intreg
a formulati adj de la cuvintele de mai jos cu ajutorul sufixelo si al prefixelor urgenttttttt;
olt, scorbura, trandafir, serios, vinovat, ramura, arma, vazut,
b gaseste pentru fiecare adj obtinut la puctul a un subst potrivit
nu-l vreu pe a il vreu numai pe b

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T21:52:24+02:00
Obicei oltenesc
paine scorbita
obraz trandafiriu
persoana neserioasa
copil invinovatit
pom inramurit
soldat inarmat
om nevazuta
2014-02-19T22:46:25+02:00
B) Seriozitate, vinovăție, vedere sau vedenie.