Vă rog, repede!Selectează substantivele din ultimele două strofe din poezia Iarna, de Nicolae Labiș.Scrie, în dreptul fiecărui substantiv descoperit, ce exprimă el.Și strofele sunt:
1"Prin odăi miroase-,a pâine, A fum cald și amărui Zgreapțăne la ușă-un câine Să-și primească porția lui.

Tata iese șă mai pună Apă și nutreț la vacă; Vine nins c-un fel de brumă Și-n mustăți cu promoroacă
Vă rog, repede!

2
Substantivele sunt: odai,paine,caine,fum,tata,mustati,apa,nutret,vaca.

Răspunsuri

2014-02-19T21:25:26+02:00

odăi= camere; paine; fum; usa; caine; portia; tata; apa; nutret ; vaca; mustati; promoroaca


1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T22:41:39+02:00
Substantivele sunt urmatoarele:odai=subst.com;paine=subst.com;poria=subst.propriu;caine=subst.com.;fum=subst.com;apa=...com;nutret=...com;bruma=...com;
5 3 5