Răspunsuri

2014-10-05T17:06:42+03:00
Fermer
jeferme
tufermes
il/elleferme
nousfermons
vousfermez
ils/ellesferment

Aimer
j'aime
tu aimes
il; elle aime
nous aimons
vous aimez
ils; elles aiment

Choisir
je choisis
tu choisis
il/elle choisit
nous choisissons
vous choisissez
ils/elles choisissent

Blanchir
je blanchis
tu blanchis
il/elle blanchit
nous blanchissons
vous blanchissez
ils/elles blanchissent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T17:13:53+03:00
Fermer
je ferme 
tu fermes
il ferme
nous fermons
vous fermez
ils ferment

Aimer
j'aime
tu aimes
il aime
nous aimons
vous aimez
ils aiment

Choisir
je choisis
tu choisis
il choisit 
nous choisissons
vous choisissez
ils choisissent

Blanchir
je blanchis
tu blanchis
il blanchit
nous blanchissons
vous blansissez
ils blanchissent

1 5 1