Răspunsuri

2014-10-05T17:00:00+03:00
Robin Hood este un personaj original din folclorul englezesc, a cărui istorie izvorăște din timpurile medievale, dar care rămâne important în cultura populară, fiind cunoscut pentru că fura de la bogați pentru a da săracilor, și pentru că lupta contra nedreptății și tiraniei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T17:00:58+03:00
Personajul principal din cartea "Robin Hood"
1 5 1