Dati factor comun in expresiile de mai jos :
a) 3a+3b+3c
b) 2x + 2y -2z
c)8+4a+16b
d) 5x-5y +5z
e) 15+3a+3b
f) 4 ori 7 -4 ori 2 + 5 ori 7
g)5 ori 7 + 7 ori 3 -(4 ori 5 + 4 ori 3 ) .

Va rog sa ma ajutati e urgentt , va rog !

2

Răspunsuri

2014-10-05T17:05:17+03:00
A) 3(a+b+c)
b) 2(x+y+z)
c) 4(2+a+4b)
d) 5(x-y-z)
e) 3(3+a+b)
g) 7(5+3)-[4·(5+3)]

La f) sigur asa e enuntul??
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T17:11:06+03:00
A( 3(a+b+c)
b)2(x+y-z)
c)4(2+a+4b)
d)5(x-y+z)
e)3(5+a+b)
f)4(7-2)+5*7=4*5+5*7=5(4+7)=5*11=55
g)7(5+3)-4(5+3)=(5+3)(7-4)=8*3=24
16 4 16