Răspunsuri

2014-10-05T16:55:15+03:00
AnguillaAntigua and Barbuda, Australia, the BahamasBarbados, Belize, Bermuda, United Kingdom, the British Virgin Islands, Canada, the Cayman IslandsDominica, the Falkland IslandsGibraltarGrenada, Guam, Guernsey, Guyana, Ireland, the Isle of Man, Jamaica
Nu am inteles nimic din raspunsul asta :/
asta-s tari
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T17:06:41+03:00
1 romania = romanian,bucharest
2 Spain = spanish, MAdrid
3 Italy = italian, Roma
4 Russia = russian, Moscow
5 France = french, Paris
6 Belgium = Belgian, Bruxelles
7 Greece = greek, Athens
8 Thailand = thai, Bangkok
 9 Japan = japanese Tokyo
10 China = chinesse, Beijing
11 Poland = polish, warsaw
12 Albania = Albanian, TItana
13 Finland = finn, Helsinki
14 Denmark  = dane, copenhagen
15 Hungary = a hungarian, Budapest
16 Bulgary = a bulgarian, Sofia
17 Norway = a norvegian, Oslo
18. Sweden = Swede, Stockholm
19. Estonia= estonian, Tallin
20. Serbia = Serb, Belgrad



14 4 14