Chassez l'intrus de sens de ces series

1.un conflit, une bagarre, une rixe , une discussions;

2.un homme, un mec, un batndit , un individu;

3.une auto, un cours, un vehicule,une bagnole;

4.proteger, assister, preserver, pousser;

5.gueler, pousser des cris, deliberer, crier;

6.stopper, structurer, arreter, faire cesser;

2
nu poti sa raspunzi niciodata ca raspunde alticineva pentru puncte
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T16:47:48+03:00
Trebuie sa gasesti  intrusul

1.un conflit, une bagarre, une rixe , une discussions;
2.un homme, un mec, un batndit , un individu
;3.une auto, un cours,  un vehicule,une bagnole;
4.proteger, assister, preserver, pousser;
5.gueler, pousser des cris, deliberer, crier;
6.stopper, structurer, arreter, faire cesser;

intrusul este cel ingrosat
2 4 2
2014-10-05T16:49:46+03:00
1.un conflit, une bagarre, une rixe , une discussions;
2.un homme, un mec, un batndit , un individu;
3.une auto, un cours,  un vehicule,une bagnole;
4.proteger, assister, preserver, pousser;
5.gueler, pousser des cris, deliberer, crier;
6.stopper, structurer, arreter, faire cesser;
1 3 1