Răspunsuri

2014-10-05T16:21:07+03:00
175 + 318 + 723 = 1216
2002 - 1216 = 786
786 : 3 = 262
262 + 175 = 437 un nr.
262 + 318 = 580 al 2-lea nr.
262 + 723 = 985


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T16:22:00+03:00
A + b + c = 2002
a - x = 175
b - x = 318
c - x = 723
Il ducem pe x cu adunare in cealalta parte si obtinem :
a = 175 + x
b = 318 + x
c = 723 + x
175 + x + 318 + x + 723 + x = 2002
1216 + 3x = 2002
3x = 2002 - 1216
3x = 786
x = 786 : 3
x = 262

=> a = 175 + 262 = 437
b = 318 + 262 = 580
c = 723 + 262 = 985
2 5 2