Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T16:16:28+03:00

Din basme invatam despre ce alegeri trebuie sa facem,bune sau gresite,despre personaje bune sau rele,cat si despre viata si moarte.
3 3 3
2014-10-05T16:20:01+03:00
Basmele copilariei ii invata pe copii despre alegerile bune si alegerile gresite, despre personaje bune si despre personaje rele cat si despre viata si moarte. Explica-i aceste concepte pe indelete copilului tau, asigurandu-te ca a inteles si ca stie diferenta dintre real si fictiv.

Alege carti cu imagini mari, colorate si tine minte ca atat timp cat copilul tau nu stie sa citeasca, el nu poate insista sa respecti cu exactitate textul. 
1 5 1