Formulati adj de la cuvintele de mai jos cu ajutorul sufixelo si al prefixelor urgenttttttt

2
ma poti ajuta
Pai....................................ti-am scris cateva. mai sus.
multumesc mult
Cu placere.
oltean,scorburos,trandafiriu,neserios,invinovatit , ramuros , inarmat , revazut

Răspunsuri

2014-02-19T21:02:41+02:00
Ce adjective? :| Nu ai menţionat nici un adjectiv. Pune altă întrebare , mai corectă.
formulati adj de la cuvintele de mai jos cu ajutorul sufixelo si al prefixelor urgenttttttt;
olt, scorbura, trandafir, serios, vinovat, ramura, arma, vazut,
ma poti ajuta
olt=Oltura ... aici nu sunt sigura
scorbura= scorburos
trandafir=
serios=
vinovat=
ramura=
amar=
vazut=
olt=Oltenesc ... aici nu sunt sigura
scorbura= scorburos
trandafir= trandafirit
serios= neserios
vinovat= nevinovat
ramura= ramuros
amar=amarui
vazut= revazut
scuze pentru comul de mai sus :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T21:18:54+02:00
oltenesc, scorburos, trandafiriu, neserios, învinovăţit, ramuros, înarmat, revăzut,
1 5 1