Ajutatima va rog
3000 dam= hm= km
1km= hm= dam
decametru(dam) 1dam=10m
hecametru(hm) 1hm=10 decimetri(dm)=1000metri(m)
kilometru(km) 1km=10 hecametri(hm)=100 decimetri(dm)=1000 metri(m)
decimetru(dm) 1m=10dm
centimetru(cm) 1m=100cm
milimetru(mm) 1m=1000mm
metru(m) 1m

2

Răspunsuri

2014-10-05T15:32:32+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T15:35:02+03:00
3000 dam = 300 hm = 30 km
1 km = 10 hm = 100 dam
5 5 5