Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T15:17:00+03:00
N:   Cartea aceasta este veche.
Ac: El a desenat pe carte.
G:   Cotorul cartii este deteriorat.
D:   Ii fac cartii o coperta rezistenta.
1 5 1
2014-10-05T15:18:31+03:00
În cazul nominativ (N):
Cartea este pe masă.

În cazul acuzativ (AC):
Pe masă este cartea.

În cazul genitiv (G):
Cotorul cărții este rupt.

În cazul dativ (D):
Îi rupi o foaie cărții.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2