Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Iwa
  • Ambiţios
2014-10-05T15:11:28+03:00
Cand folosesc does si dont? 2. cand folosesc did si do ?
Does folosesti la persoana a III-a prezent
Dont folosesti la negativ, persoana I,II prezent
Did folosesti la persoana a III-a trecut
Do folosesti la pesroana I,II prezent
2014-10-05T15:17:22+03:00
Buna! Pai, folosesti does atunci cand vorbesti despre persoana a 3a singular. De exemplu, in enunturi  "-She goes home./- Yes, she goes." Iar in intrebari, doar la prezent, folosind pt persoana a 3a singular does, "s"/"es" pe care il primesc verbele utilizate la persoana a 3a singular, dispare. exemplu "Does she go home tonight?". Apoi, "do" se utilizeaza in acelasi mod ca si "does" insa DOAR pentru restul persoanelor, CU EXCEPTIA pers a 3a singular. In cele din urma, "did" este forma de trecut de la "do" si se utilizeaza pentru toate persoanele, DOAR la timpul trecut! Sper ca ti-am fost de folos!
1 5 1