Cititi cu atentie afirmatiile urmatoare, numerotate cu cifre de la 2 la 5.Daca apreciati ca afirmatia este adevarata ,scrieti in spatiul din dreptul cifrei corespunzatoare afirmatiei, litera A, daca apreciati ca este falsa ,scrieti,in spatiul din dreptul cifrei corespunzatoare afirmatiei,litera F, si modificati partial afirmatia pentru ca aceasta sa devina adevarata.
2.Substantele secretate de glandele exocrine se numesc hormoni.
3.Infectia cu HIV determina o slabire a capacitatii de aparare a organismului.
4.La maduva spinarii substanta cenusie este dispusa la exterior.
5.Prin asimilatie se asigura cresterea organismului.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-05T15:11:46+03:00
2. Fals-Glandele endocrine produc hormoni , cele exocrine produc sucuri .
3. Adevarat .
4. Fals-Substanta cenusie este dispusa la interior.
5 .Adevarat .















2 5 2
2014-10-05T18:15:40+03:00
2.Substantele secretate de glandele exocrine se numesc hormoni. F
3.Infectia cu HIV determina o slabire a capacitatii de aparare a organismului. A
4.La maduva spinarii substanta cenusie este dispusa la exterior.F
5.Prin asimilatie se asigura cresterea organismului.A
1 1 1