Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T15:37:28+03:00
Poezia este ceea ce rămâne din viata dupa ce o traiesti

        Mostenirea ce-o lasa poetul lumii intregi este poezia. O poezie frumoasa, ce a ajuns la sufletul oamenilor va dainui mereu iar poetul nu v-a fi uitat niciodata, ci va ocupa un loc de cinste.
        Poezia inseamna viata vesnica si iubire. Poezia este surprinderea unei clipe dintr-o eternitate. Este ca un leac, este vindecatoare ,ne invie speranta si ne face sa uitam de toate greutatile vietii.
        Poezia inseamna liniste, pace, iubire...poezia este totul.
27 4 27
2014-10-05T15:41:04+03:00
Poezia este starea care te ajuta sa  te relaxezi si sa fi tu insusi ... ... ea te ajuta sa descoperi si cealalta parte a sufletului tau . poezia te ajuta sa fi mai bun mai activ si mai vesel. poezia ramane si dupa moarte  deoarece ea este esenta succesului .. daca ti-a fost de ajutor miltumeste -mi  ... 

22 4 22