Răspunsuri

2014-10-05T14:20:55+03:00
Cind ploua afara
Si rasare soarele 
bate un vint , incetisor
batind copacii frunzele lor 
Glasul vintului ne cinta serenade
Frunzele sau ingalbenit
distrindune afara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T14:38:00+03:00
Octombrie a venit                                                                                                                            si codrul a ruginit                                                                                                                             ploile au venit intruna                           
si scoala-i numai una 
    luna asta friguroasa 
ne baga pe toti in casa 
    iar soarele a disparut 
 ca doar vara a trecut ..
       octobrie este luna rea 
fiinca nu e ziua mea ...  sper sa -ti placa