Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T14:01:09+03:00
2¹⁹ * 7¹⁹ - 14¹⁹ =2¹⁹ * 7¹⁹ -(2 * 7)¹⁹ =2¹⁹ * 7¹⁹ -2¹⁹ * 7¹⁹ =0
Pai..si explicatia? N-am inteles nimic,mai ales la (2*7)¹⁹ nu este egal cu 2¹⁹ + 7¹⁹?
a... :)
multumesc.
nu
a la n ori b la n se poate scrie ca aori b totul la n
2014-10-05T15:31:40+03:00
2¹⁹ * 7¹⁹ - 14¹⁹ =2¹⁹ * 7¹⁹ -(2 * 7)¹⁹ =2¹⁹ * 7¹⁹ -2¹⁹ * 7¹⁹ =0
explicatia clara pentru la ce am facut este ca 14 la puterea 19 este egal cu 7 la puterea 19 si 2 la puterea 19,fiindca au acelasi exponent adica 19 atunci poti sa scri 2 si 7 in paranteza si sa scri totul la puterea 19.
   b        b         b
a    + c    =(a+c)  =aceasta este formula