Va rog ajutatima sami invat la geografie ! cum sa invat lectia mai usor am scriso de 2 ori am citit de cateva ori am incercat sa invat propozitie cu prop. dar tot numi intra va rog ajutatima sami invat??

2
Invata cite o propozitie.
Du te in word si scrie prima prop de 10 ori si tot asa.

Răspunsuri

2014-10-05T13:36:17+03:00
Asculta eu asa invat trebuie sa citesti cateva propoziti si sa iei o foaie de hartie si incepi sa scrii prop. cuv cu cuv pe cela care le stii inveti in 5 minute si daca va da test neanuntat ai invat lectia perfect si sti ce sa scrii
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T13:42:55+03:00
Pai invat-o logic. De obicei lectiile se invata mai usor cu atlasul langa tine. La mine  m-a ajutat foarte mult mai ales cand am invatat tarile lumii. Pe mine m-a ajutat foarte mult , daca lectia este cu tarile si capitaelle lor uitate des in atlas si dupa din ce in ce mai putin , sau la clima poti sa iti imaginezi cum este acolo, adica la noi este temperata etc.intelegi tu. Profesoara mea intotdeauna ne spune sa invatam lectiile logic nu pe de rost ca si un robot si dupa , gata se intrerupe banda. Sa nu inveti la geografie pe de rost ca dupa uiti totul.Eu de obicei invat mai spre seara ca dupa ce ma trezesc dimineata imi amintesc si mai este nevoie sa citesc doar o data lectia.Dar daca inveti asa in timpul zilei  ar fi bine sa o mai citesti spre seara. Cheia este sa o cietsti de multe ori, n-are cum sa nu se fi pris ceva .Nu cred ca o fi asa de grea ca eu nu am probleme , ba chiar o invat repede. Tu sa nu o iei ca si cum ar fi asa de mare , si grea.Invat-o logic nu pe de rost ca dupa o uiti!
sa stii ca,cand citesc si o invat seara dimineata o stiu mai bn dar nush numi intra in cap e si lunga al naibilui