Răspunsuri

2014-10-05T13:20:48+03:00
Pentru ca ne va ajuta sa vb mai corect gramatical.. sunt mai multe chestii ..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T13:21:54+03:00
Este importanta pentru ca noi ,romanii , sa o stim vorbii bine , ba chiar foarte bine . Literatura , pe de alta parte pentru a ne putea forma o idee despre cum sa ne exprimam idea unei anumite lucrari scrise , precum : O poezie , un basm popular , un titlu de ziar etc
2 5 2