Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T20:11:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
14x4=56 Calatori 
_______________
De unde x 8?
Un sfert inseamna 4 nu 8!!
14*8-112 nu 56!
pardon 14*4=56
Asa da! :D
2014-02-19T20:12:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Deci ,ne zice ca au coborat la prima stati 14,adica un sfert ,iar un sfert inseamna 4,deci vei face 14x4=56.