Răspunsuri

2014-10-05T13:16:19+03:00
De exemplu : la mine la bloc , este o pisica , slaba , dar firava , cu ochi caprui , blana maro + alba , 2 urechi ascutite , daca o strigi o data imediat vine catre tine . Nu miorlaie ,nu cerseste , dar este foarte jucausa si simpatica
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T13:16:20+03:00
Pai , pisica poate fi , maro , neagra , alba cu pete fara pete . Are 4 picioare , 2 ochi , 2 urechi , un nas , o gura , un cap si o coada .
9 3 9