Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T13:14:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cine sunt eu ? Pai eu sunt un baiat , pe care multi dintre voi nu il stiti ,dar , cu timpul , ma veti cunoaste cu adevarat . An de an imi fac prieteni noi , de pe la scoala , de langa bloc , mereu . Imi place sa ma joc fotbal si matematica . Ca si limbi straine iubesc franceza , engleza si spaniola , chiar daca nu o studiez la scoala , o studiez in patricular . Sunt un elev de clasa a7-a , timid ,care sta in ultima banca cu gandul de a nu ma scoate la tabla la ora de chimie . Ca si autori , imi plac Eminescu , Blaga si Ion Creanga .Eu sunt foarte vesel si nu ma supar din mai  nimic . 
Acum ca v-am spus despre mine , as vrea si eu sa aflu mai multe despre voi .

P.S . : Poveste , compunere inventata. 
42 4 42
da
http://brainly.ro/tema/204819
uite
daca poti daca nu asta e.
am facut
2014-10-05T13:18:39+03:00
Uneori,ma intreb,cine sunt eu ? oare sunt o persoana falsa? nu,sunt o persoana care nici odata nu uita binele-mi facut,care niciodata nu uita sa spuna multumes,niciodata nu uita sasi aprecieze prieteni pt. fidelitatea lor. Oare asa sa fie? Da ,da ,asa este.Acesta sunt eu.Sunt o persoana optimista,si neancrezatoare in mine.Oare e bine asa? Nu stiu! Raspunsul il voigasi in viata............              cu placere
18 4 18