a. Intr-o cutie sunt creioane rosii si verzi. Se stie ca 12 creioane nu sunt rosii si 14 nu sunt verzi. Vate creoiane sunt in total in acea cutie ?

a) 26; b) 20; c) 2.

b. Ela si Alexandra au impreuna 22 ani. Peste 2 ani ele vor avea impreuna:

a) 24 ani; b) 26 ani; c) 28 ani.

c. Un copil trebuie sa ia 3 pastile la interval de 10 ore una de alta. In cate ore va lua aceste pastile ?

a) 30 ore; b) 20 ore; c) Nu se poate afla.

d. Incepand de duminica de la pranz Monica mananca in fiecare zi mere: la pranz 2 mere, iar seara un mar. Marti dupa masa de pranz ea mai avea 2 mere.

Pentru a afla cate mere avea Monica duminica dimineata calculam:

a) x-2-1-2-1-2 = 2; ---> 2+2+1+2+1+2 = 10

b) x-3-3-2-2 = 2; ---> 2+2+2+3+3 = 12

c) x-1-1-3-8-2 = 2; ---> 2+8+3+1+1 = 15

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T13:08:29+03:00
2014-10-05T13:10:01+03:00
A)a  b)b   c)a    d)b    Sper ca i-am fost de folos
1 1 1