Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T20:09:44+02:00
2x+6y-8y+32-12-4=0

2x-2y+16=0
2(x-y)=-16
x-y=-8 sau daca vrei

y-x=8
cu semn schimbat e -
daca dai dupa egal 16, acesta vine cu semn schimabt, adica cu -
dap asa este
tu ai gresit mai inainte
pai da si 2 trece in partea cealanta cu sens schimbat si da -...da eu am gresit eu am scris totul la pozitiv
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T20:38:35+02:00
2x+32+6y-12-4-8y=0
2x+32-2y-16=0
2x-2y+16=0
2y-2x=16
2(y-x)=16
y-x=8