Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T12:54:42+03:00
Gura bebelusului era plina cu mancare gustoasa. sens propriu de baza.
Andrei a iesit afara pentru a lua o gura de aer.sens propriu secundar.
Gura de aerisire avea o clapa asezata deasupra. sens propriu secundar.
Muntele este piciorul de plai si gura de rai. sens figurat.
Printesa din poveste avea o gura de aur. sens figurat
2014-10-05T12:59:01+03:00
Sens propiu : La dentist mi s-a spus sa deschid gura cat pot de mult. 
sens secundar : Ei sunt in gura Ialomitei. 
sens figurat :Ea este pe-o gura de rai