Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T12:49:24+03:00
De obicei, prietenia este vazuta ca fiind acea relatie calda si placuta care ne da incredere in noi, ne da curajul sa actionam in unele momente mai dificile. Prietenia este acea oaza pe care o cautam cand suntem lipsiti de putere si speranta. Este acea lumina cand nimeni nu ne intelege. Prietenia este ceva profund care nu ar trebui rostit cu atata usurinta.Cum ia nastere o prietenie?Daca ar fi sa ne gandim la definitia prieteniei, aceasta inseamna o relatie afectiva si de cooperare intre doua sau mai multe persoane ce implica suport reciproc, incredere reciproca, loialitate, iubire, intelegere si empatie, dar si multe alte calitati (dorinta de bine pentru celalalt, simpatie, onestitate, posibilitatea de confesiune in fata celuilalt, posibilitatea de a cere ajutor in situatii de cumpana, dar si bucurie in prezenta celeilalte persoane) care fac ca legatura dintre acele persoane sa fie unica si plina de frumusete.Din punctul meu de vedere, pentru ca aceste calitati sa fie prezente intr-o relatie de prietenie, este nevoie de un ingredient extrem de important: cunoasterea celuilalt in profunzime. Atat timp cat nu cunoastem suficient de mult persoana de langa noi, cu greu vom reusi sa integram aceste lucruri. Dupa cum spunea siElbert Hubbard:Prieten adevarat e cel care, chiar daca te cunoaste bine, continua sa te placa.

2014-10-05T12:59:10+03:00
PRIETENIE
   Nu pot sa-mi imaginez viata fara un prieten.Ea este aspectul cel mai important al vietii.Pentru mine prietenia inseamna foarte mult cand ai nevoie de ceva prietenii imi sunt alaturi mereu.Prietenul cel mai bun nu poate sa ma minata in nici un fel de situatie.De multe ori mia dovedit ca nu este un prieten fals ci un prieten adevarat care a reusit sa-mi castige toata increderea mea.Am invatat sa ne distram, am invatat din greselele unuia celuilalt si cel mai important este sa ne respectam unul cu celalalt.
         Decand suntem prieteni am invatat ca fara respect si fara ingaduinta nu poti avea un prieten adevarat. Imi doresc ca prietenia noastra sa dureze o viata lunga.

sper sa te ajutee mult si sa fie boon
ok ok le amestec impreuna cel de sus si cu al tau respect pt gest
npk