Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-05T12:52:16+03:00
A+b=24 /*2 => 2a+2b=48
b+c=5 /*3    => 3b+3c=15    adunam relatiile 
                        ____________
                          2a+5b+3c=63


a+b=24 /*3 => 3a+3b=72
b+c=5 /*4   => 4b+4c=20  adunam relatiile 
                       ___________
                       3a+7b+4c=92
2014-10-05T12:55:08+03:00

2a+2b=48  (1)

3b+3c=15  (2)     (1)+(2) ⇒ 2a+5b+3c=63

3a+3b=72

4b+4c=20 ⇒3a+7c+4c=92