Răspunsuri

2014-10-05T12:43:15+03:00
Dar-cadou
slova-litere
carte-manual,volum
crampei-farama, bucatarie
bucatarie este camera unde gatim ...
aaa...scuzee
dar oricum sper sa fie booon
multumesc dar cred ca la crampei nu este bine dar totusi multam
eeee....npk
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T12:44:21+03:00
Dar- cadou, ofranda, donatie, insusire, calitate, avantaj, gratie.
carte-manual, invatatura, condica, dispozitie, document, epistola, hatarare, izvor.
slova-litera, scriere, alfabet,cultura, condei,carte
crampei-bucata, fragment, parte.

1 5 1