Buna!Cratima in structura ,,m-as opri,, ce marcheaza?Raspunsul imi trebuie urgent!Multumesc!!!

2
Ah..ok :) scz
Nu-i nimic poate tu ai facut altfel fata de mine.
Eu la scoala nr. 9 am facut explicarea cratimei in trei feluri fonetic,lexico-gramatical si in poezie.
Aa..
Sa ma prezint numele meu adevarat este Isabela si sunt la scoala Anton Pann din Rm. Valcea si am 12 ani.Tu la ce scoala esti?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T12:34:05+03:00
Cratima in aceasta structura leaga pronumele personal "m-" de verbul "as opri" 

Daca este intr-o poezie mai poti scrie ca pastreaza rima si masura versurilor. Dar daca este intr-un text lasi asa.
ms!
eu am facut la scoala in trei feluri fonetic,lexico gramatical si in poezie.
2014-10-05T12:37:26+03:00
Daca aceasta structura este prezentata intr-o opera scrisa in proza atunci poti spune ca ofera un ritm alert desfasurarii actiunii, iar daca este srisa intr-o opera structurata in strofe atunci poti scrie ca formeaza masura si ritmul (acestea se numesc elemente de prozodie), sau mai are rolul de a face posibila  pronuntarea in aceeasi silaba a doua sunete.