Răspunsuri

2014-10-05T12:02:13+03:00
Copil: copilas, copilatie, copilaresc, a copilari.
Frunza: frunzoie, frunzulita, infrunzit, frunzaresc
Scoala: scolar, scolaresc, 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T12:04:23+03:00
Copil: copilaş
         copilandru
         copiluţ
         copilărie
Frunză: frunzuliţă
            frunziş
            înfrunzit
Şcoală: şcolar
            şcolărei
            şcolărit
Copil:copilărie,copiliţă,copilaş,copilandru,copilăreşte,copilărit,a copilări.
Frunză:frunzuliţă,frunziş,înfrunzit,desfrunzit
Şcoală:şcolar,şcolăreşte,şcolăriţă,şcolărit,a şcolări