Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T11:48:31+03:00
Andrei sufera de o anomalie de inervare a muschiului.
Nea George lucreaza intr-o zona miniera.
Imi place de el, este un baiat virtuos in care poti avea incredere.
M-a uimit cu cata virtuozitate a cantat la pian.
2 5 2
2014-10-05T12:05:55+03:00
El a inervat reteaua de nervi a unui organ.
In minier se practica mineritul.
Omul de dupa casa este foarte virtuos.( Respecta si realizeaza normele morale).
Ionel(de exemplu) este virtuoz pentru ca stapineste desavirsit tehnica pianului.
Sper ca te-am ajutat!!!