Rezolvati-mi si mie va rog problemele :
1. Gasiti cel mai mare numar natural de 3 cifre care are o cifra egala cu diferenta celorlalte doua cifre . ( P.S. : toate problemele sa-mi spuneti prin incercari )
2. Gasiti toate numerele de forma abc , astfel incat a = 4 , iar b + c = 8.
3. Produsul varstelor a trei surori este 9. Cea mai mica este bruneta. Ce varsta are fiecare fetita ?
Va multumesc ! Ajutati-ma ca ni se da note !

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-19T19:57:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A    981
b)  408,417,426,435,453,362,471,480
c 3,3,1,      3x3x1=9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T19:58:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
990
b 1 2 3 4 5 6 7 iar c 1 2 3 4 5 6 7 
bruneta are 1 an iarcelelalte 3 ani
Ms ! Chiar daca nu mi-ai rezolvat toate problemele , dar ms !