Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T11:36:23+03:00
Il imparti la 1,2,3,4,5,6,7,8,9, si daca nu se imparte exact la niciunul in afara de 1 si cifra numarului sau este prim. Cum ar fi 5 nu se imparte la 2,3,4 are divizori pe 1 si 5 deci este prim.
ideea e ca a scris o tampenie, si tu ai dat cel mai bun
Fa-ma sa inteleg
Am dat un exemplu limitat nu puteam sa scriu toate numerele la care se putea imparti un numar pentru a fi numar prim. Eu consider ca nu este o ,, tampenie,, ce am scris pentru ca este adevarat. Se poate imparti si la un numar mai mare cum ai spus tu, dar eu am dat doar cateva exemple.
exemplul e ok. Ce ai scris inainte e o tampenie. Ce treaba are cifra?
M-am referit ca daca un numar nu are divizori in afara de 1 si nr sau este nr prim .
2014-10-05T11:37:59+03:00
Nr prime sunt nr care nu se mai pot descompune