Răspunsuri

2014-10-05T11:39:10+03:00
                                  Colegul meu de banca 
 Eu am un coleg bun de banca.El este un copil foarte SILITOR.Are numai note bune parca e cel mai destept din clasa,dar chiar e cel mai destept.
  E un copil modest nu e cu fite,sau sa zica ca el are orice,e prietenos.Invata 2-3 ore asa cred eu ca asa nu ar mai fii un copl destept.Nicodata nu a avut nota scazuta la purtare pentru ca e cuminte.Se comporta politicos cu profesorii si cu toti colegii.Ma bucur ca il am ca coleg de banca.
  E cel mai bun coleg


3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T11:41:10+03:00
Colegul meu de banca

         
 Colegul meu de banca nu-mi este doar coleg, ci si un bun prieten. Este silitor, modest, invata bine si primente intotdeauna doar note bune. Dar, cel mai mult imi place ca este politicos cu toata lumea. Niciodata nu l-am auzit sa-i raspunda cuiva nepoliticos.
           In concluzie, sunt fericit ca l-am intalnit si sper ca prietenia noastra sa dureze toata viata.

4 5 4