Va rog sa imi spuneti daca este adevarat sau fals!.a) Dreptunghiul este un paralelogram.b) Rombul are toate unghiurile drepte.c) Paralelogramul are laturile opuse paralele si de lungimi egale.d) Patratul, dreptunghiul si rombul sunt paralelograme.e) Unghiul este un poligon.P.S. Eu stiu cateva, dar le scriu pe toate, ca sa vedeti tot exercitiul si sa raspundeti!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T19:49:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A  Adevarat
b  fals
c Adevarat
d Adevarat
e Fals
Mersii! :D ..
a adevarat
b fals
c adevarat
d adevarat
e fals
2014-02-19T19:53:14+02:00