Comentati una din figurile de stil si rolul lor in text,comentati in 4 propozitii minim 3...
figurile de stil...
Vintu-i linistit acum
Dar navalnic vuiet vine
GURA FAC CA ROATA MORII
Si-o tiraste-abia,abia
O caciula mai voinica decit el.
acestea sunt luate din poezia iarna pe ulita de g.cosbuc
va rog scriti in privat

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T20:09:00+02:00
.............................ti-am scris in privat
te rog editeaza si scrie niste semn itrebare in loc de asta ca altii sa nu vada
ori scrie ca mi-ai scris in privat
2014-02-19T23:27:25+02:00
Se spune, "scrieți". :Năvalnic vuiet" - epitet pentru a sugera o zi de iarnă grea, geroasă.
1 5 1