Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T13:23:12+03:00
Peninsulele Asiei sunt: Arabia (cea mai întinsă din lume), India, Kamceatca (de origine vulcanică), Indochina, Asia Mica, Peninsula Ciukotska, Coreea, Kamchatka, Malacca, Taimar. Apoi insulele care formeaza arhipelagurile: Japonia, Filipine, Malaezia, Taiwan. Insulele Java, Sumatra, Kalimantan, Severnaya Zemlya, Borneo, Sacalin.Iar stramtori:
Strâmtoarea Bab el-Mandeb, Strâmtoarea Bering Bosfor Dardanele Strâmtoarea Makassar Strâmtoarea Malacca Strâmtoarea NarutoStrâmtoarea OrmuzIar Iar golfuri: Olenek, Yana, Baydarata, Anada. Nu stiu ismuri. Sper ca te-am ajutat!


31 4 31
2014-10-05T21:10:33+03:00
Peninsule-Indochina, Malacca, Malaysia, Taimir
stramtori:
Strâmtoarea Kii Strâmtoarea Madura Strâmtoarea Myeongnyang
golfuri -Șelihov,Olenek,Yana,Baydarata
istmuri  nu stiu
14 3 14