Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T09:44:18+03:00
Care:
Care a mancat prajitura?
Cand am fost la tara, am vazut doua care trase de boi.

Are:
El are 5 ani.(nu mai exista alt cuvant cu "are". Poate "ara")

Caz:

In acest caz, vom la masuri drastice(imprejurare)
Faci prea mult caz cu acest lucru!(a scoate in evidenta in mod exagerat meritele cuiva)

Ma doare mana.
Am pus mana pe acea cheie(a fura, a infasca) 
2 5 2
2014-10-05T09:49:09+03:00
Care merge pe drum? Si Pe drum trec doua care. Ana are o pisica. El trebuie sa are câmpul. S-a lovit la mana. El mana boii. Cu caz nu îmi vine nimic in mine, scuze. De ex: la mate am rezolvat in ma