Răspunsuri

2014-10-05T09:32:06+03:00
primul nr este 49 al 2-lea=50 al3-lea=51 al 4-lea=52 al 5=lea=53
multumesc frumos, dar te rog mult sa mi explici cum se face , dac vrei
260:5 =52 ,deci nr. 1 =49 ,nr.2=50 , nr.3=51,nr.4=52,nr5=53 sper ca iti este de ajutor !!!!!! :) :D :)
Imi cer scuze, dar dac le aduni nu da suma =260
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T09:42:21+03:00
Foarte simplu.
Ce trebuie sa faci:
Iei 5 numere pe care le vei nota cu a, b, c, d si e
Astfel a+b+c+d+e=260
Vom lua
a=?
b=a+1 (pentru ca sunt numere consecutive)
c=a+2
d=a+3
e=a+4
Si inlocuim
a+a+1+a+2+a+3+a+4=260
5a+10=260
5a=260-10
5a=250
a=250 : 5
a=50
b=50+1=51
c=50+2=52
d=50+3=53
e=50+4=54
50+51+52+53+54=260
Multumesc frumos. Mai am cateva la fel, dar acum stiu sa le fac singur.