Răspunsuri

2014-10-05T02:25:36+03:00
Prima data calculezi ce este in parantezele rotunde, apoi in cele patrate iar ultima data ce este intre acolade. Oridinea operatilor: Prima data inmultirile si impartirile, iar apoi adunarile si scaderile.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T02:27:04+03:00
{128+264x[29+124:(52-8x6)]}:16+12x8:6={128+264x[29+124:(52-48)]}:16+16=[128+264x(29+124:4)]:16+16=[128+264x(29+31)]:16+16=(128+264x60):16+16=(128+15840):16+16=15968:16+16=998+16=1014