Răspunsuri

2014-10-04T22:19:25+03:00
1. Dumnezeu a facut cerul si pamantul
2.Dumnezeu a zis sa fie o tarie prin mijlocul apei si a numit-o cer.
2.sa se traga apele la un loc si sa se arate uscatul . Si spre seara a creat dumnezeu iarba care face samnata dupa felul si asemanarea ei
4 Dumnezeu creeaza luminatorii cerului
5.Dumnezeu  a zis sa misune apele de vietati si pasarile sa traiasca pe pamant.
6.Dumneazeu a zis sa fie animale dupa felul lor taratoare etc..
si spre sear dumnezeu a creat pe om
7 Dumnezeu se odihneste
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T22:25:14+03:00
Dumnezeu a creat lumea in 7 zile 
in prima cerurile si pamantul, 
in a doua cerul, 
in a treia uscatul 
in a patra luminatorii cerului
in a cincea vietatile si pasarile 
in a sasea oamenii si animalele.
1 5 1