Răspunsuri

2014-10-04T22:44:16+03:00
Raza polara este mai redusa decat raza ecuatorial deoarece pamantul are forma sferica si polii se afla in partea de sus care este mai mica decat cea de mijloc care este mai bombata si logic mai mare.
31 4 31
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T23:34:44+03:00
Pt. ca polii se afla ca ca N si S pamantului ⇒ cu cat suntem mai aproape de partea ecuatoriala cu atat raza e mai mare.
12 3 12