Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T22:09:05+03:00
Notam a nr cautat 
60/100*a=a/2+14(=)3a/5=a/2+14(=)6a/10=5a/10+14(=)a/10=14(=)a=140 
Numarul cautat este 140 
 (=) = echivalent
Mersi mult!
Cu placere
Vreau sa te intreb la doina de jale ce argumente sa pun (imi trebuie minim 2 )
Imediat iti scriu!
Multumesc mult
2014-10-04T22:46:40+03:00
X este numarul
60%*x=x/2+14
3x/5=x/2+14
aducem la acelasi numitor
6x=5x+140
6x-5x=140
x=140
1 5 1