Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T21:30:36+03:00
2012:3=670 rest 2
Cele 2012 zecimale le grupam cate 3. Vom avea 670 grupari de 234. Zecimala 4 din gruparea cu numarul 670 este a 2010 zecimala. Zecimala 2011 este 2 si zecimala 2012 este 3.
9 4 9
2014-10-04T21:32:28+03:00
1 , 234234234...
2012 : 3 = 670 ( rest 2 )
Deci este 2 ,deoarece sunt 670 grupe complete, iar din a 671 -a luam doar a doua zecimala, care este defapt a 2012- ea !
9 4 9