Răspunsuri

2014-10-04T20:59:32+03:00
InsuInsula groenlanda si golfu persic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T21:03:58+03:00
Pai altele sunt:insule=insula Java, Summa Terra;                                                               Golfuri=Golful persic;Oman;si Bengal.Atatea stiu eu sper sa te ajute.
Nu pot in privat sunt pe tel
Cu cat ai terminat anul trecut asta e ultima intrebare
cum cu cat am terminat media?
Hai la privat ca am reusit
ok