Răspunsuri

2014-10-04T20:46:54+03:00
Pe harta fizica apar forme de relief pe cand pe cea politica doar tarile
Comentariul a fost şters
daca nu va potoliti, va penalizez pentru limbaj vulgar
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
eu nu am chef de cearta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T20:52:36+03:00
 Pe harta fizica apar reprezentate unitatile de relief, raurile, lacurile etc.
Pe cea politica sunt doar tarile, de obicei.

* bravo, asta era raspunsul :)
mersi mult
deci e harta tematica sau generala?