Răspunsuri

2014-10-04T20:19:49+03:00
A.un numar poate fi aproximat la un anumit oridin prin adaos si prin lipsa.
b.Rotunjirea unui numar este aproximarea corecta a numarului.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T20:32:30+03:00
A.   Un numar poate fi aproximat la un anumit ordin prin lipsa  sau prin adaos.
b.   Rotunjirea unui numar este aproximarea care se face la numarul cel mai apropiat.
2 4 2