Răspunsuri

2014-10-04T20:15:33+03:00
Diftongi: creasta, soare, floare, coarda, femeie
Hiat: aeroport, alcool, fiinta, idee, poezie
Triftongi: creioane, leoaica, lupoaica..
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Iwa
  • Ambiţios
2014-10-04T20:17:24+03:00
Diftong:coada,broasca, soare,piatra,ziua
triftong:zmeoaica, creioane,lacramioara,leoaica,inimioara
hiat:duel, caisa,poezie,respectuos,aeroport
diftong : ploaie , floare
triftong : leoaica , hiat : zoologie , idee